zaterdag, juli 23, 2005

8 juli 2005

ik lig nu op mijn bed in een hotel in Bangkok. Ja dames en heren Sanne zit in Thailand. Maar wat hier allemaal op vooraf is gegaan,… . Aan de douane had ik blijkbaar nog een schaar in mijn bagage zitten, die ben ik nu natuurlijk kwijt, een goede start dus voor mij (kuch). Dan was het de eerste keer dat ik op een vliegtuig stapte, dat was wel een leuke ervaring. Die wolken zagen er zo tastbaar uit.
We moesten in Helsinki overstappen en wat bleek, ik zat helemaal alleen. En al die andere zeven zaten gezellig bij elkaar. 10uur vliegen alleen!! Naast mij zaten natuurlijk een Nederlander en nog een Zweed. Die Nederlander heeft natuurlijk heel zijn verhaal gedaan, zowel aan mij als aan de man die aan de andere kant van hem zat. Hij ging voor twee maanden helemaal alleen door Thailand trekken. De Zweed daarentegen was al vaker in Thailand geweest, hij had hier een vrouw en een motor waarmee hij door Thailand crost, dat heeft hij mij allemaal vertelt juist toen de piloot zei dat we gingen landen. Hij heeft zelfs een foto van zijn motor laten zien.

Na heel lang wachten aan de luchthaven, kwam er eindelijk een bus die ons naar het hotel bracht, later gebleken was het hotel eigendom van de eerste Thaise minister. Chique boel, je mocht niet eens je eigen koffers binnen dragen.
We keken op het blad waar op stond welke kamer we kregen, ik lag met een jongen van Paraguay samen? Vergissing, ik lig alleen!! Maar toen ik eindelijk op mijn kamer zat ging mijn telefoon, wil je misschien met andere op een kamer liggen? Jaaaaaaa natuurlijk, er werd een derde veel te klein bed (zelfs voor mijn lengte) op een kamer van twee Vlaamse meisjes bijgezet.