zaterdag, augustus 06, 2005

3 augustus 2005

het was vandaag de laatste dag examen op school, morgen zullen er weer gewoon lessen zijn. Ik ben nog eens opzichter gaan spelen, hoewel ik de klas niet eens ben in geweest, ik heb de hele tijd met Jimmy zitten babbelen, die af en toe een blik in de klas wierp. In de namiddag benik naar één of andere saaie thaise vergadering geweest met Jimmy en miss Sowanee, ik heb geen idee waar ze over bezig waren, maar ik en Jimmy hebben de hele tijd zitten babbelen en lachen terwijl die andere allemaal druk aan het vergaderen waren, die zullen wel gedacht hebben, met het lawaai dat wij daar hadden.
Na school bleek er niemand thuis te zijn en daarom zijn mijn vader en ik gaan uiteten, maar we zijn naar mijn grote verbazing Jimmy gaan uithalen en die is gezellig met ons mee gaan eten.