zondag, augustus 14, 2005

12 augustus 2005

Ik ging deze morgen heel op mijn gemak mijn was ophangen, totdat er plots een zwarte slang voor mijn voeten gleed naar het gras. Dat was even schrikken.
En dat is zowat het meest enthousiaste wat er gebeurt is vandaag.
Het was vandaag moederdag en ook meteen een officiƫle feestdag waardoor ik niet naar school moest.
Veel heb ik niet van die moederdag gemerkt, toen ik opstond was niemand thuis alleen Bo. Het enige wat ik gemerkt heb van die moederdag is dat er niets op Tv te zien was buiten dingen over de koningin. Er was op een moment zelfs op alle kanalen hetzelfde bezig, en ik had zo een zin om een Engelstalige film te zien!!! Maar die vind je hier niet op tv, dus het gevolg is dat ik de dvd van Hitch die we de eerste keer in de lotus gekocht hadden al drie keer heb gezien.