zaterdag, augustus 06, 2005

4 augustus 2005

omdat er nog steeds niemand thuis was, heb ik op school ontbeten, noedels! De eerste les was zwaardvechten, maar dat is om een of andere reden niet doorgegaan, er was wel een voetbalmatch bezig waar vele naar gingen kijken, maar wij hebben basketbal gespeeld. Daarna ben ik in het kantoor beland en daar ben ik in slaap gevallen. Toen ik wakker werd heb ik te horen gekregen dat we in de namiddag naar de school van het Argentijnse meisje (Paula ) zouden gaan. amaai wat een school heeft die ik wou dat ik daar zat, wat je daar allemaal kan volgen, schilderen, massage,… . die heeft daar zelfs westerse leerkrachten bij haar op school, zelfs een rara Hollander, ik heb met hem nog eens Nederlands gebabbeld, ik moest zoeken op mijn woorden en herviel constant in mijn engels, hetzelfde ging voor hem, de laatste keer dat hij Nederlands gesproken had was drie jaar geleden toen zijn zus op bezoek was. Hij is ook al drie jaar in Thailand, als leerkracht Engels.
Na de school zijn we Bank en Bow gaan oppikken en dan naar één of ander sjiek hotel doorgereden waar blijkbaar mijn moeder al die tijd heeft gezeten, maar vraag me niet waarom. En uiteindelijk zijn we ook weer naar huis gegaan zonder moeder.