woensdag, oktober 05, 2005

2-3-4 oktober 2005

De dagen vliegen voorbij zonder dat ik echt iets doe. Na mijn avontuur sta ik overal onder de blauwe plekken, dat is dus wel een nadeel aan zo een natuurlijke wildwaterbaan.
Zoals ik al zei gaan de dagen voorbij terwijl ik niets doe, het is dan ook vakantie zoals ik al zo vaak heb gezegd. Wat doe je in de vakantie? Blijkbaar moeten de leerkrachten nog voor een week naar de school gaan om dan vervelend op hun stoel te zitten wachten tot de dag over is. Dat heb ik toch gehoord na een vluchtig telefoongesprek met Jimmy.
Over telefoongesprek gesproken, vandaag heeft er ook een meisje van mijn klas gebeld. Het was de eerste die niet na de hallo onmiddellijk had neergelegd. Het was Kwang, het meisje dat ook overlaatst jarig was. ze wist eigenlijk niet wat te zeggen en het kwam er op neer dat ze me miste en verkouden was ?! rare combinatie niet?
Voor de rest heb ik de afgelopen drie dagen niet veel gedaan buiten dan mijn strijk, Nederlandstalige boekjes lezen die mijn tante mij had opgestuurt en op mijn computer spelletjes spelen of even op het internet gaan.
Maar halt! Er is een verandering gebeurt, ik heb eens de fiets gepakt om dan eens voor ons huis rond te rijden met mijn broer en zus. Wat blijkt, niet ver van ons huis een twee minuutjes met de fiets ligt er iets dat op een dorp lijkt, waarom wist ik dat niet eerder? Een heel simpel antwoord, we gingen altijd de andere kant op als we ergens naar toe gingen. Nu was er ook wel niets te doen in dat dorp, alleen heel hard wegfietsen voor de honden die daar doelloos over straat liepen. Alles werd alleen maar erger toen Kauw, de hond van bij ons thuis mee ging wandelen terwijl wij fietsten. Ik heb hem zelfs eens aangereden, niet voor expres natuurlijk, maar denk je dat hij nu niet meer voor mijn wiel komt lopen, vergeet het, het lijkit wel als hij het fijn vond om aangereden te worden en nog eens wil.
Nu zit ik hier wel met een ander probleem, mijn gastmoeder is zes oktober jarig, ik heb geen idee wat er gaat gebeuren, ikheb niets voor haar en weet ook niet hoe waar of wat ik de laatste minuut nog kan halen of doen. Heeft er iemand suggesties?