zondag, juli 24, 2005

14 juli 2005

deze morgen vertrokken een hoop studenten naar “some place” zodat we vandaag bijna geen les hebben gehad zodat we de hele voomiddag in de bib hebben gezeten, was ook wel eens fijn, we hebben geprobeerd te babbelen, en natuurlijk wouden ze met mijn haren klungelen, ze hebben me uiteindelijk twee vlechtjes gemaakt, amaai wat voelde ik mij toen stom.
En ik ben vandaag voor het eerst in de cafitaria gaan eten, het waren noedels, en onmiddellijk in de namiddag was er weer eens kookles we hebben een soort van sandwich gemaakt gehad. Het was heel zoet.
Toen heb ik de drum ontdekt, hij viel wel bijna uit elkaar, maar ik heb er toch op zitten slaan, eender wat je hier doet, alles is goed, ik speelde gewoon maar wat, maar natuurlijk waren er jongens die beter waren als mij. Maar ik was toch goed volgens andere. Ook hadden ze mij gevraagd om te zingen, dat ze hier vaak vragen, ik heb uiteindelijk een liedje gezongen dat ze dan ook weer fantastisch vonden, ze zeiden dat ik op britney spears leek van zang. HELP!!!