zondag, juli 24, 2005

12 juli 2005

muggenbeten overal!!!! Niet te doen!!!
ik wist niet dat je zoveel kon meemaken op een dag, en moe dat ik ben, ik ben met moeite opgestaan.
Ik heb vandaag 1 les mee gevolgd denk ik, we hebben meer zitten babbelen als iets anders. Toen ben ik gewoon meegegaan naar de bib totdat plots Jimmy naast me stond om te zeggen dat er een meisje van Argentinië hier was van AFS . Ik weet haar naam niet meer, maar ze is al drie maanden in Thailand. We hebben gebabbeld over hoe raar die Thaise mensen wel zijn.J
Natuurlijk zijn we zoen gaan eten wat kan je hier anders doen in Thailand..
Toen ben ik nog met m’n advisor naar een of ander overheidsgebouw gegaan en ondertussen in een kaarsenfabriekje gestopt. Maar geen gewone kaarsen, kaarsen in de vorm van bloemen. Ik wou uiteindelijk de Lotus (Boa mijn Thaise nickname) en de Lelie (dat Sanne betekent) kopen, maar toen heeft mijn advisor betaalt, hier kan je echt niets zelf doen heb ik een vermoeden.
Toen we terug op school aankwamen ben ik niet meer naar een les geweest, ik ben in de leraarskamer op internet geweest, en heb nog met de leerkrachten gebabbeld. En na een grote stortbui eindelijk naar huis gegaan, en ik was misschien maar een uurtje daar of we vertrokken alweer, deze keer naar het ziekenhuis om de vader en moeder van mom te bezoeken. Daarna hebben we nog een vriendin van mom opgepikt en zijn we rara gaan eten en dan naar huis gegaan. Die vriendin slaapt dus ook hier, het is een medestudent van mom op de universiteit. En dat is zowat alles wat er vandaag gebeurt is in het kort.