zondag, juli 24, 2005

15 juli 2005

nog even en ik word gewoon gek daar op school, je moet gewoon constant oppassen wat je doet omdat er wel altijd iemand naar je zit te kijken, je kan bij wijze van spreken je onderbroek niet goed trekken als die tussen je kont zit. J
ook vandaag was er weer iets te doen op school, ik ben nar een klas gegaan, heb daar leren naaien was wel plezant om te doen. En in de namiddag was er een of andere vereniging die modelvliegtuigjes maakte, dat was nu eens plezant, toen die man aan het uitleggen was hoe dat ging ben ik wel bijna in slaap gevallen. En midden in de uitleg werd er mij plots een briefje gegeven, I love you stond erop en het was van de klas m3. maar dat even tussendoor, we hebben uiteindelijk ook zelfs vliegtuigjes gemaakt uit piepschuim, naderhand moesten die natuurlijk allemaal uitgeprobeerd worden wat een heel plezant beeld op bracht.
Toen ik thuis was ben ik in slaap gevallen op mijn bed, totdat ik wakker was geworden van gegiechel, ik ben naar onder gegaan en zag vier meisjes van school staan, onee, wat doen die hier. Ze zijn binnen gekomen en hebben tussen het gegiechel door met mij proberen te praten. Ik en Bow hebben ze uiteindelijk duidelijk gemaakt dat ik moe was en terug ging slapen, ik ben naar boven geweest even gewacht en toen naar onder gegaan omdat ik dacht dat ze weg waren, toch niet, ze stonden gewoon buiten en zagen mij naar het wc gaan. Toen ik terug naar boven ging waren ze bijna op mijn kamer. Ik wist echt niet meer wat te doen zoals ook bo niet wist wat te doen, uiteindelijk zijn ze weg gegaan en hebben we de deur maar toe gedaan. Toen zijn we weer eens naar het ziekenhuis gegaan maar naderhand zijn we gaan winkelen, een grote supermarkt, wel als je een volk wil leren kennen raad ik jullie aan om naar een supermarkt te gaan. Er was een rij met alleen maar rijst, en die rij was zeker twintig meter lang, en aan de andere kant was er allemaal olie te zien, was echt een raar zicht. Toen we ergens in een rij met servies kwamen had ik een tas zien hangen met Ior op van winnie the poeh en wou die beter bekijken, en dat hadden ze natuurlijk gezien en mijn mom zie dat ik 1 tas mocht kiezen om te gebruiken thuis.