vrijdag, juli 29, 2005

29 juli 2005

vandaag heb ik eens niet in de rij gestaan ’s morgens. Ik zat in de leraarskamer. Ik heb daar zelf mijn lessenrooster in elkaar gepuzzeld. En ik denk dat het wel een plezant schema is. Ik heb de wetenschappelijke vakken zoveel mogelijk vermeden, ik snapte ze in België pas na lang luisteren en nadenken (sorry Jos) , wat moet ik hier dan wel zeggen.
Om drie uur hebben jimmy en ik de salade opgepeuzeld die we ’s morgens hadden gekregen van een ik weet niet hoe zotte leerkracht. Even ervoor had de boysband van school een heel klein concertje gegeven, ze zijn helaas moeten stoppen door de regen.
Na school zijn we rechtstreeks naar een of andere markt geweest waar je ondergoed enzo kon kopen, het was precies een openlucht wibra in het groot. Alles goed en wel, maar wat ik niet plezant vond is dat mij dat een halfuur op voorhand is gezegd dat wij daar naar toe gingen.
Ik heb uiteindelijk mijn sportkledij gekregen, nu de schoenen nog.