woensdag, juli 27, 2005

25 juli 2005

met vandaag erbij zijn het nog 300dagen Thailand en op dit moment zit ik er 19 dagen, het is omgevlogen, als dat die andere 300dagen ook zo gaat zijn gaat het lijken dat ik maar twee maanden weg ben geweest.
Binnen twee weken is het een soort van sportweek op school, de leerlingen en leerkrachten zijn in drie kleuren verdeeld, blauw, geel en rood. Ik denk dat ik bij blauw ben hoewel mij dat niet echt gezegd is. Omdat er nog van alles moet geregeld worden tegen dan was er vandaag een soort van vergadering per kleur met alleen de leerlingen. Ik heb er natuurlijk bijgezeten en niets gedaan en alleen maar toegekeken. En af en toe naar iemand gewenkt die op mij riep.
Vandaag ben ik niet met mijn vader naar huis gegaan hij was samen met mijn moeder naar bangkok om een examen af te leggen ofzoiets. Maar deze keer moesten we niet met die vriend van de familie mee, gelukkig! Ze hebben mij gewoon naar huis gebracht, maar zijn nog eerst bij jimmy haar huis gestopt.
Een leuk klein huisje, maar er staat bijna niets in . ze zal er nog niet lang wonen. Maar ze heeft wel een zachte matras!! Gelukzak.
Eindelijk thuis ben ik gewoon mijn bed in gekropen en in slaap gevallen tot de volgende morgen.