woensdag, augustus 03, 2005

1 augustus 2005

Gisteren heb ik alleen maar gelezen, ik denk dat daar echt een vloek op dat stomme potter boek staat :-p . maar vandaag op school was er weer min of meer actie te beleven. Ze hebben hier op school examens, maar ik natuurlijk niet, daarom vroeg Jimmy mij als ik misschien wou helpen om het spieken te vermijden en een klas in de gaten te houden. Deze keer was ik degene die voor de klas stond en iedereen in de gaten hield. Maar ik denk dat ik naar Thaise normen misschien iets te veel heb opgelet. J als ze konden hadden ze gewoon hun papieren aan elkaar gegeven, niet dat er bij vele iets nuttigs opstond, vooral bij engels.
In de middag zijn Jimmy en ik weer uitgenodigd voor lunch door de muziekleraar waar ik echt de naam eens van moet onthouden. En toen we daar zaten kwamen er nog een drietal andere leerkrachten binnenstappen (wel, binnenstappen is veel gezegd, restaurants zijn hier meestal overdekte terrasjes.)
’s avonds thuis bleek het weer dat we naar het ziekenhuis zouden gaan, iets waar ik eigenlijk helemaal geen zin in had, ze hebben mij gelukkig gevraagd als ik thuis wou blijven of mee wou gaan. Ik wist meteen wat te kiezen. Maar ze waren een lange tijd weg en ik kreeg honger, dus ging ik op zoek naar eten, raad eens,… er was niets te vinden dan alleen ei en rijst!