donderdag, augustus 25, 2005

23-24 augustus 2005

het zijn de laatste dagen heel gewone dagen geweest. Of anders gezegd redelijk saaie dagen. Iedereen vroeg me dinsdag waar ik de maandag ben geweest. En even dacht ik dat jimmy zelfs kwaad was dat ik er maandag niet was, maar het was gewoon één van haar zotte kuren. Ik had trouwens mijn laptop mee naar school. en toen ik met mijn mama aan het chatten was zat titi langs mij, zij heeft ook iets tegen mijn mama gezegd, “yoyo, how are you?” en mijn mama had juist zo een wink van msn naar mij gestuurd, het was een mannetje die een gitaar kapot sloeg. En toen dacht titi dat mijn mama boos was op haar. Ik heb haar twee dagen moeten overtuigen dat dat niet zo was.
Op school was er wel een joues de boules-wedstrijd tussen verschillende scholen, ik heb er niet veel van gezien, want eerlijk gezegd is dat niet de meest interessante sport om naar te kijken. Het was interessant op van en afstand al die kleurtjes te zien rondlopen. En die kleurtjes waren van de verschillende sportuniformen van verschillende scholen. Onze school heeft een bordeaux kleurtje. Maar er waren ook scholen met roos of geel of groen, gewoon elke kleur die je je kan inbeelden.