dinsdag, september 20, 2005

14 september 2005

het is nog niet gestopt met regen sinds gisterenavond, en dat had dan ook zijn gevolgen, in de namiddag stonden de straten op school onder water, je kon alleen maar natte voeten krijgen als je ergens heen wou. Ik moest natuurlijk nergens heen, maar ik wou gewoon in de regen lopen, er waren een paar studenten die elkaar al een beetje hadden nat gemaakt, dat is toch wat ik vanuit het lokaal kon zien, maar wat ik niet wist is dat mijn klasgenoten zeiknat waren. Ik dus daar heen, met een paraplu… ze hebben mij de paraplu afgenomen… en even later lag ik op de grond in het water. Nat was ik dus wel, daarom heb ik de andere ook maar nat gemaakt, amaai dat was een plezante schooldag geworden, maar het was wel zo dat ik iedereen nat kon maken, maar ze mij niets durfde te doen, was wel grappig.
Toen ik terug naar huis ging zat ik in het busje kou te lijden, de airconditioning stond niet aan, maar het was nog steeds koud, thuis heb ik dan maar een koude douche genomen want warm water is hier niet, toen heb ik mij heerlijk warm aangekleed, en mij met een warme malk voor de tv gezet. Dat je dat in thailand kunt doen, warme melk drinken, dat is iets wat ik nooit verwacht had.