vrijdag, oktober 14, 2005

11 oktober 2005

we gaan weer naar huis vandaag, het leek alsof het pas ging beginnen, vele afsers hebben dan ook laten blijken dat het veel te kort was.
en toen we voor het hotel stonden hebben we afscheid genomen van de mensen die in het zuiden woonden en niet naar Bangkok gingen omdat te stom zou zijn geweest.
In de bus heb ik Siri geleerd hoe ze OXO moest spelen omdat ze dat niet kenden. Dat je zo een spelletje niet kent waar moet je dan wel niet wonen. In Noorwegen!
Ook deze rit in de bus was weer lang, maar minder erg omdat het een meer comfortabele bus was dan gisteren de zetels stonden bijvoorbeeld met dezelfde afstand achter elkaar.
En de middag kregen we weer geld van afs om ons eten zelf te kopen aan iets langs de weg, en met iets bedoel ik … krotten dat eigenlijk winkeltjes zijn en een hangaar waar je eten kunt kopen, het is iets Thais en moeilijk uit te leggen maar als je het eens wil zien, kom maar af en je weet wat ik bedoel.
We zijn dan rond twee uur aangekomen aan het afs kantoor waar we afscheid van elkaar namen. De één na de andere ging naar huis, maar hoe ging ik? Niemand had mij vertelt hoe ik naar huis ging. Blijkbaar kwamen mijn ouders mij halen, maar dan moest er eerst gebeld worden. Ze kwamen om zes uur! Zes uur, ik zou dus weer eens de laatste zijn om weg te gaan. het was uiteindelijk zeven uur geworden en we zaten nog met drie in het kantoor, een jongen van Duitsland, brecht van België en ik, brecht woonde twintig minuten van het afs kantoor maar was zo lief om te wachten totdat iedereen weg was. toen mijn ouders eindelijk aankwamen was ik juist naar thuis België aan het bellen waardoor ik de laatste weetjes weer te weten kwam. Ik moest toch iets doen met mijn tijd en mijn geld op de gsm ging vandaag vervallen waardoor ik het wel moest gebruiken.
Ik kon bijna omvallen van de slaap, maar ik wist gewoon dat ze nog wouden gaan winkelen in de lotus, maar vandaag was het winkelen anders, ze stonden meer te wachten op iets dan dat ze echt winkelden. Als er dan iets werd afgeroepen vlogen ze daarop af. Maar toen we eindelijk uit die winkel weg waren wouden ze ook nog naar big C gaan, de andere grote winkelketen die ze hier in Thailand hebben. Ik mocht wel in de auto blijven slapen yes!