woensdag, augustus 03, 2005

2 augustus 2005

weer een dag achter de rug, en weer iets beleefd. Vandaag had ik geen zin om op te letten en te zoeken naar spiekers, ik moet nog les volgen in die klas dus dat kan gevaarlijk zijn voor mij.
Ik heb in de plaats bezigheden meegenomen naar de school, maar toen stonden er plots kinderen op het bureau die half engels konden en met mij wouden babbelen. Even later na Jimmy haar lunch bleken dat kinderen te zijn die naar onze school kwamen om aan één of ander speakingcontest mee te doen die bij ons op school werd gehouden. Ik zelf zat even later zelfs in de jury. het was gewoon een marteling, zowel voor die kinderen als voor ons. De helft van de tijd wisten ze niet wat te zeggen en als ze dan iets zeiden dan was het als robocop. Maar goed, ik ben mild geweest met mijn punten. Thuis was er weer niets te doen, we zijn wel weer in die straat met kraampjes gaan eten omdat mijn moeder niet thuis was. Ik denk dat mijn vader geen maand alleen zou overleven.