zondag, augustus 07, 2005

6 en 7 augustus 2005

het was weer een kalm weekend. Niets speciaals gedaan, maar ik heb ook niet helemaal niets gedaan. Zaterdag kreeg ik eens op tijd te horen dat we in de avond gingen winkelen, jaja in de avond. In de lotus, een winkel die te vergelijken is met de Super GB. Het was een eindje rijden, en omdat we toch die richting uitgingen, zijn we ook even aan het ziekenhuis gestopt om mijn Thaise grootvader te bezoeken, ik ben wel in de auto blijven zitten samen met mijn zusje.
We zijn niet naar de Lotus gegaan waar we vorige keer waren, we zijn nu naar de lotus in Bangkok geweest, ietsjes verder dan de cinema, die winkel was nog groter als die andere. Ik moest lachen toen ik zag hoe ze hier een broek paste, ze kijken of de taile van de broek rond hun nek gaat, dan is het precies als ze een slabberdoekje omhebben J, en zij vonden het dan weer grappig dat ik dat grappig vond. Maar toen hadden ze een uitleg dat je taille twee keer de omtrek is van je nek. Maar toen dacht ik, hoe gaat dat dan als je een bierbuik hebt en geen dubbele kin?
En nadat we in de winkel nog zo een ik weet niet hoe lange tijd hebben rondgelopen zijn we weer naar huis gegaan. In de auto hebben we het ijs opgegeten dat we in de winkel gekocht hadden. Was wel een grappig gezicht. In de winkel kon je zelfs speciaal lepeltjes meenemen om ijs te eten, want dat ijs zouden we nooit in z’n vaste vorm thuis hebben gekregen, het smelt gewoon voor je ogen of als je slim bent in je mond J
Zondag was echt een dag van helemaal niets zinnigs doen, er waren plannen om naar een wateral te gaan, maar die zijn letterlijk en figuurlijk in het water gevallen. Vandaag had het echt hard geregend en in plaats van naar een waterval te gaan hebben we een film gekeken op de megagrote tv. Je ligt dan precies in de cinema.