vrijdag, september 23, 2005

16 september 2005

er was vandaag een klasgenoot jarig, ik liep naar haar toe en zei happy birthday, ik weet niet wat daar zo geweldig aan is, maar ze werd heel happy en vloog me rond mijn nek, daarna opende ze haar rugzak en gaf me een paar snoepjes die ze ook al aan andere had gegeven. En ik had echt alleen maar happy birthday gezegd, ze wist niet dat ik nog een klein cadeautje in mijn rugzak had. Maar daar was nu geen tijd meer voor omdat het tijd was voor de ochtendceremonie, en op het begin stond ik altijd helemaal achter in de rij, maar nog een paar weken wachten en ik zal van voor staan, ik word steeds meer naar voor gezet door mijn klasgenoten.
Wiskunde, een ongelooflijk saaie les, en het ergste is, de leerkracht ging eens een keer zelf lesgeven. Normaal laat hij een dvd zien met een van alles over wiskunde, of laat hij zijn studenten naar de bib gaan om zelf iets op te zoeken om het dan in een PowerPoint of zo te zetten. Maar deze keer was hij het dus die les gaf, nog saaier dan anders.
Ik heb het cadeautje nog gegeven wa ik wou dat niet iedereen dat zou weten, omdat iedereen dan een cadeautje wil als die jarig zijn, maar niets gaat hier stiekem. en toen werd er mij plots een zak snoep (jellysnoepjes) in mijn handen gedrukt, for you… wat moet ik daar nu mee? Ik heb de zak geopend en ze heel stil laten rond gaan in de klas, de leerkracht had het na een tijdje wel door, maar ja wat doe je daar aan.
In de middag zat ik aan de computer toen plots het meisje dat jarig was binnenkwam en me vroeg als ik ook een ijsje wou gaan kopen, we deden dat wel vaker en wou al opstaan om mijn geld te pakken maar ze duwde plots een ijsje in mijn handen, ze had ze al gekocht. Mmmmmmm ijsje.
En om drie uur zat ik in de auto om naar Paula te gaan, om weer een weekend plezier te hebben.