donderdag, januari 12, 2006

9 januari 2006

er waren plannen om een massagecursus te volgen, maar die is om ingewikkelde redenen niet doorgegaan, misschien maar goed want morgen komt eindelijk die jury naar onze school om te zeggen als we geslaagd of niet geslaagd zijn om een dreamschool te worden.
Weet je wat ik in het weekend ontdekt heb, dat er weer internet is, yes, moest ik mijn schade toch even inhalen van mail lezen en mijn site in orde maken. En het was blijkbaar nodig.
Na school in de avond was ik weer helemaal alleen thuis, mijn vader was naar school gegaan om nog van alles klaar te maken voor morgen, the big day, die jury he. Ik ben benieuwd hoe het gaat zijn en vooral wat de uitslag gaat zijn want die weten ze dezelfde dag nog.
En omdat ik toch helemaal alleen thuis heb ik mijn handen eens uit de mouwen getrokken (niet dat ik die hier echt heb die mouwen) en de afwas gedaan, mijn was gedaan, mijn kamer opgeruimd (je zou eens moeten weten wat voor een rommel je kan sparen in zes maanden) mijn schoolhemd zo perfect mogelijk gestreken voor morgen en mijn foto’s op cd gezet voordat mijn computer er ten onder zou gaan van een virus. En natuurlijk ook even een spelletje gespeeld, ik kon het niet laten. Het was dus 1uur ’s nachts toen ik rustig in mijn bed lag op een mooie opgeruimde kamer.