zondag, januari 08, 2006

4 januari 2006

omdat het morgen mijn verjaardag is was er een leerkracht die mij vandaag uit eten wou gaan nemen en ook een cadeau wou kopen voor mij. Het is een leerkracht waar ik nooit iets tegen zeg. Maar ze wou mij wel iets kopen. Ze heeft me uiteindelijk schoenen gekocht die ik zelf heb uitgekozen, heel mooie. Toch altijd beter als een knuffelbeertje ofzo.
In de namiddag kwam er plots een postpakket voor mij! Joepie, het was van thuis en het was helemaal onder gestempeld en bedekt onder stickertjes met kleine zinnetjes op, de plezantste vond ik nog, ruim jij die rommel op? Toen ik dat pakket helemaal had uitgepluisd kwam die leerkracht terug en gaf mij een hele hoop brieven en nog een pakje. Kerstkaartjes! Joepie. De leerkracht vroeg nog rap naar de postzegels en vertrok weer. Oooo leuk een teken van leven! En weer dingen te doen, zoals spelletjes spelen en flikken kijken, want mijn papa heeft die afleveringen opgenomen en mij opgestuurt, toch nog iets dat ik weet van thuis, de flikkenafleveringen.