vrijdag, februari 17, 2006

14 februari 2006

Valentijnsdag, en ik heb het hier in Thailand geweten, niet dat er honderden jongens aan mijn voeten lagen, dat helemaal niet. hier in Thailand heeft valentijn blijkbaar meer betekenis, iedereen zit hier naar iedereen te roepen; “i love you” waarna ze je handen volstoppen met snoepjes. De eerste waarvan ik snoepjes kreeg was jimmy toen van mijn klasgenoten. Maar dat waren de snoepjes die zij hadden gekregen van jimmy, en de snoepjes waren niet eens lekker dus heb ik die met een glimlach allemaal terug uitgedeeld aan andere mensen. Ze zijn toch zot he die Thaise mensen. Op het einde van de schooldag liep ook iedereen met een knuffelbeer rond gekregen van hun vriendje, want raar maar waar iedereen in de hele school heeft een lief buiten mij natuurlijk.