dinsdag, april 11, 2006

6 april 2006

Samen op de motor, samen op de mooo ooo tor, we gaan omhoog we gaan omlaag we rijden vlug we rijden traag samen op de mo o tor. Ik kon er niets aan doen, maar dit liedje van Samson en Gert vond zijn plaats in mijn hoofd om er de rest van de dag niet meer uit te komen. De reden hiervoor, Bank en ik zaten samen op de motor op weg naar Nakhon Nayok, hij ging een uurtje naar school en ik ging naar het internetcafé. De tijd ging weer veel te rap om en toen zaten we weer samen op de motor dus dat liedje kreeg ik niet meer kwijt. We hadden voor we vertrokken nog rap een zakje farang (een vrucht) en een zakje ananas gekocht om dat thuis op te kunnen eten. Dat is iets wat ik hier geweldig vind in Thailand, dat je eender waar altijd de meest exotische vruchten kunt kopen. Heel normaal denk je, dat is wel waar, appels zijn hier dan ook zzoooooo duur, laten we maar zwijgen van kersen. Terug thuis ging alles weer zijn gewone doordeweekse gangetje, alleen was mijn moeder deze keer thuis, waarom ik heb er geen idee van, maar veel verschil maakte het niet omdat ze de hele tijd sliep en wij nog steeds van alles bij elkaar in de wok gooiden dat dan ons eten was. Bo had blijkbaar haar haren laten verven, of toch een paar haren, ze heeft zo van die lijntjes haar in de kleur van mijn haar laten doen. blijkbaar vind ze mijn haar mooi, maar dat wist ik al, ik dien hier dan af en toe als barbiepop waarvan de haren duizend keren moeten gekamd en opgestoken worden.
Samen op de motor,…