zondag, mei 14, 2006

4 mei 2006

de tijd glijdt geruisloos voorbij, de dag is hier voorbij voordat je merkt dat die begonnen is. gelukkig maar want ik heb echt wel zin om naar huis te komen. het is hier lang genoeg geweest. Ik heb vandaag officieel te lezen gekregen dat we 21mei vertrekken. Om 20 na middernacht om precies te zijn. dat maakt het dat ik ook de 21ste thuis aan kom. Om kwart na zes ’s avonds! Dat gaat een lange dag worden. we hebben namelijk een vlucht van ongeveer twaalf uur van Bangkok tot Helsinki om daar dan tien uur vast te zitten en om 16:30 weer te vertrekken.
Maar nu zit ik nog in Thailand en beleef elke minuut… voor tv of achter de computer of soms op de fiets. toen ik deze avond trouwens aan tv zat gebeurde er iets raars, de lichten waren aan en de houten luiken stonden open zoals altijd. Maar er waren wel nog de vliegenramen, gelukkig maar want plots waren aan die zes ramen honderden vliegjes tegen de vliegenramen aan het opbotsen. Maar het meest rare was dat het heel plots gebeurden. Je zag ze niet alleen, je hoorden ze ook nog vliegen. Bank vertelden mij dat die insecten graag hout aten en maar al te graag binnen wouden komen om van de houten trap en vloer te eten.