zondag, juli 24, 2005

18 juli 2005

weer een nieuwe schooldag en een nieuwe schoolweek, ik merkte het aan het uur dat mijn wekker afging 6uur, dit is niet menselijk ;-p .
toen mijn hemd gestreken, mij gewassen, en aangekleed. In de auto gestapt en toen begon het weer, deze week is wel niet zo lang omdat donderdag en vrijdag geen school is. Een of andere feestdag dat te maken heeft met tempels en monniken.
Het ene vak volgde het andere in een thaise chaotische manier op,ik had wel moeite om mijn ogen open te houden, maar toen schiep god de lunch. Elke kans die ik heb om geen rijst te eten grijp ik met biede handen, het alternatief is dan noedels.
In de namiddag ben ik gaan zwaardvechten, dat was nu eens plezant en ik het staat ook op mijn weekschema dat ik vandaag heb gemaakt samen met mijn advisor, er staan wel nog veel lege vakken op die ik moet proberen in te vullen.
Toen de school gedaan was zijn we weer naar het ziekenhuis gegaan, en toen ons avondeten gegeten op een straat met allemaal kraampjes, en nu alweer noedels, oh ik wil nog eens een patat eten J