zondag, juli 24, 2005

19 juli 2005

elke dag heeft verrassingen in petto, ik dacht dat het een gewone schooldag ging zijn , eerst kookles waar we cake hebben gebakken, dan .. weet ik niet meer, en dan muziekles, waar ik op de drum moest spelen, die leerkracht is gewoon geweldig, zo een rare.
En in de namiddag zijn we weer naar een tempel geweest, we zaten met een hele groep leerkrachten, leerlingen en de directeur in het busje om te vertrekken. Het was weer een of andere ceremonie met oranje kaarsen.
Terug op school heb ik afgeteld naar het moment dat ik naar huis kon, maar dat moment bleef nog lang uit omdat er een of andere vergadering was met alle leerkrachten, en mijn vader is er een dus zat ik daar heel alleen op de leraarskamer naar spiderman 2 te kijken in het Thai.
Toen de leerkrachten eindelijk klaar waren met hun vergadering ben ik en nog verschillende leerkrachten getrakteerd geweest op een ijsje door een andere leerkracht, het was een thais ijsje en lekker, maar hier moet je je echt haasten om een ijsje te eten omdat het anders op de grond ligt je kan het gewoon zien smelten.
Thuis is er niet veel meer geberud buiten dan dat de stroom was uitgevallen van het onweer, ik heb toen mijn laptop gepakt en muziek opgezet in de keuken, wat ze er van vonden heb ik geen idee van.