woensdag, augustus 17, 2005

16 augustus 2005

Ik was deze morgen heel happy opgestaan, en dat heeft mij deze dag gemaakt. Ik ben op school heel de dag bij mateoom 5 geweest, een klas waar je je geen seconde bij verveelt. Ze zaten trouwens heel de dag foto’s van mij te maken, ook als ik over het schoolterrein lep kwam er wel iemand vragen als die een foto mocht maken. Gewoon mooi lachen en zeker niet naar het resultaat kijken!
In de namiddag nadat ik mijn lunch met die zotte bende had gegeten, en Jimmy compagnie heb gehouden bij haar lunch ben ik ook weer met Jimmy naar mateoom 5 geweest, Jimmy gaf hun dat uur Engels. En even later stond ik ook voor de klas, er moest een dialoog worden gelezen, en dat gingen Jimmy en ik doen, en Jimmy had mij natuurlijk met de meeste tekst opgezadeld, ze vond het blijkbaar wel grappig.
Na de les heb ik jimmy er nog eens aan laten denken dat we naar het postkantoor gingen gaan, ik heb hier al een tijdje iets liggen dat dringend weg moest. En even later zaten we in de auto met miss Sowanee op weg naar het postkantoor. Eindelijk!!!
Ben er al verschillende dagen voor aan het zeuren.
Na school is er niets speciaals meer gebeurt, het heeft weer eens geonweert dus ben ik onder onder gaan zitten en heb mij daar bezig gehouden en even later zat iedereen aan die tafel zijn eigen ding te doen, dat was wel plezant.