maandag, augustus 29, 2005

29 augustus 2005

het regende deze morgen, yes dat betekent dat die lange enorm saaie ochtendceremonie met heel veel Thais gebabbel ingekort zou worden. En vandaag is die zelfs helemaal mijn neus voorbij gegaan omdat mijn vader Bank en Bow naar school heeft gebracht. Toen ik dus te laat op school aankwam ben ik zoals ik wel vaker doe met jimmy gaan ontbijten. Het komt er eigenlijk op neer dat ik babbel tijdens het eten omdat ik zelf niet eet omdat ik thuis altijd eet.
Daarna ben ik naar mateoom vijf geweest, die heb ik de hele dag gevolgd. Eerst zaten ze in de bibliotheek, daar heb ik gretig gebruik van gemaakt, ik heb in “sneltempo” mijn mails kunnen lezen. Het was toch sneller dan thuis. Daarna was de volgende les,maar voordat die begon hebben we alle kasten en banken terug moeten zetten waar ze moesten staan, er was namelijk een nieuwe tegelvloer gelegd. En terwijl iedereen een handje hielp kreeg ik plots een wolk babypoeder(gebruiken ze hier om er witter uit te zien) in mijn gezicht geblazen,ik ben er toen zelf een beetje gaan lenen bij jimmy dat ik dan in dream haar gezicht heb gesmeerd. Toen was er eindelijk fysica, ik heb er natuurlijk geen jota van begrepen maar heb me wel geamuseerd. De leerlingen moesten iets doen met een ding waar ze water in moesten doen, en dat moesten ze met spuitjes doen. En laten we zeggen dat niet iedereen terug droog het klaslokaal binnen kwam, vooral ik niet. dan was er nog wiskunde waar ze mij thais hebben geleerd, en toen sport. Mijn klasgenootjes zijn spontaan volleybal beginnen spelen. Mijn ploeg had gewonnen, gelukkig anders was ik het die die rondjes moest lopen.
In de middag heeft de leerkracht muziek mij en jimmy weer getrakteerd in ons vaste restaurantje. Deze keer was het fried riste whit chicken. Aroi maaaa (zeeeeer lekker)
En buiten dit is er niets speciaals meer gebeurt, maar deze avond, en nu nog steeds heeft het geonweerd niet normaal. Hopen dat het over is als ik ga slapen.