maandag, augustus 08, 2005

8 augustus 2005

de spelen zijn nu helemaal begonnen. En alles wat ik heb gedaan is gekeken. In de morgen heb ik naar foosball, (voetbal op een klein geasfalteerd plein met maar 5 spelers) gekeken, toen naar volleybal en toen voetbal. De voetbal is hier dus wel plezant om te zien, vooral als het heel veel geregend heeft en het grasveld 1 groot moeras is. Je kan je wel voorstellen wat het resultaat is, opspattend water bij elke stap dat de spelers nemen, spelers die nog bruiner zijn dat hun eigen lichaamskleur, en vele grappige hilarische uitglijpartijen, een videodinges live in het kort gezegd. En toen ben ik gevlucht met Jimmy gevlucht omdat een paar uur sport kijken zonder zelf iets te doen wel heel saai is, en toen had Jimmy beslist om te gaan lunchen… buiten school. Yess, maar hoe gingen we buiten school geraken?
Er was maar 1oplossing, de scooter van Jimmy, en we hadden zelf toestemming van Miss Sowanee die daar vorige keer heel erg op tegen was, omdat dat zogezegd een regel van AFS was, (maar die regel is dat ik zelf geen gemotoriseerde voertuigen zou besturen.) Dus daar gingen Jimmy en ik dan op het 1week oude scootertje. Je had de gezichten van de studenten moeten zien, blijkbaar heeft er nog iemand geroepen tegen Jimmy dat ze voorzichtig moest rijden met mij achterop J
En even later hadden we een maaltijd van 60cent achter onze kiezen. Hoe goedkoop kan hier iets zijn? En toen nadat er weer een strotbui was geweest gingen we de volle vijfhonderd meter terug naar school. J
Daar hebben we de rest van de schooldag nog naar het voetbal gekeken, hilarisch gewoon. Ook mijn klasgenoten hebben gevoetbald, en ze hadden gewonnen ook, er waren er wel een paar bij die indruk probeerde te maken.