donderdag, september 29, 2005

24 september 2005

wat doet Thailand met je? Het maakt je lui, en je leert wachten, dat is dus een redelijk goede combinatie hoewel het me allebei nog steeds op mijn zenuwen kan werken.
Het was weer zo een dag waarop ik helemaal alleen thuis was, dat ik helemaal niet erg vind, en waarop ik niets nuttigs heb gedaan. Ik heb wel eens fatsoenlijk op internet gezeten, dus dat betekent dat die niet om de vijf minuten offline was.
ik heb dus heel wat nieuws van Belgiƫ vernomen door het wonder der msn. Wat zijn jullie daar allemaal aan het uitspoken?! Ik ben een heleboel aan het missen maar dat dat ging gebeuren wist ik al voor ik naar Thailand kwam. En op een manier is het ook wel eens plezant om alles van een afstand te horen en mij er niet middenin te bevinden. Dat zorgt ervoor dat ik mij echt op vakantie voel! Maar je moet vooral niet verlegen om eens een mail of brief te sturen als er iets gebeurt is, jullie weten dan wel wat hier gaande is, maar ik heb maar een klein vermoeden wat daar in het kleine landje gaande is.