woensdag, december 14, 2005

12 december 2005

het is maandag, maar om een of andere reden is er geen school vandaag. Mijn familie had mij gisteren duidelijk gemaakt dat ze vandaag ergens heen moesten gaan om hun paspoort in orde te maken als ze naar Duitsland gaan in januari. Geen reden dus voor mij om mee te gaan op deze trip want ik blijf in Thailand in januari. Waar ik ga verblijven, daar heb ik geen idee van, maar dat zijn zorgen voor later.
Ik heb mijn dag besteed aan die puzzel af te maken, en dat was genoeg om mijn dag te vullen. Hij was uiteindelijk af toen mijn familie alweer terug was, en mijn broer wou hem gaan plakken, dat is wat ze hier doen met puzzels, ik heb toen maar duidelijk gemaakt dat ik die puzzel het liefst terug in stukjes in de doos zag liggen dan ergens aan een muur.