donderdag, december 01, 2005

27 november 2005

ik ben om vier uur 's morgens wakker geworden met barstende hoofdpijn, en omdat ik toch niet in slaap kon vallen dacht ik laten we even naar huis bellen want daar is op dit moent de soupe avond van de fanfare bezig. en na dit telefoontje besefte ik waar die hoofdpijn misschien vandaan kon komen, het was misschien door die larven en sprinkhanen die ik gegeten heb.
en toen ben ik terug in slaap gevallen om een paar uur later weer wakker te worden in een huis waar alleen ik mijn broer en mijn zus aanwezig waren. dat is waar, ik had mijn ouders om vier uur horen vertrekken om meubels te gaan kopen.
en dat is zowat het meest spectaculaire wat is gebeurt vandaag ik heb de rest van de dag nog zitten nadenken en fantaseren wat er allemaal gaande was in het kleine belgen land.