woensdag, december 07, 2005

28-29-30 november 2005

de dagen gaan voorbij, en er komen steeds meer kasten in het gangetje te staan, waar blijven ze toch vandaan komen? In de keuken staat nu een hele grote kleerkast van 5900 bath, dat is 190 euro denk ik. Het plakkertje met de prijs zit er nog steeds op, net zoals de plastiekjes rond de hendels, ik vraag me af wanneer die gaan verdwijnen, want je weet het, thaise mensen houden dingen graag nieuw. Op school hebben ze nog de plastiekjes rond de muismatjes zitten. Over school gesproken, er is de laatste dagen niet veel speciaals gebeurt, ik ben dinsdag zelfs niet gegaan. Ik ben thuis gebleven om mijn was en strijk in te halen van mijn halve week bij Paula. In de avond hebben ik en Bank nog zitten puzzelen, maar ik was eerder de stukjes die Bank neer legden terug aan het opnemen en op de echte juiste plaats te leggen. Het was een puzzel van Harry Potter, een redelijk moeilijke omdat die bijna compleet zwart was en de stukjes bijna allemaal in elkaar pasten. maar gelukkig was het een Thaise puzzel en niet één van bij ons, want er stonden nummertjes op de achterkant, foetelen dus!