maandag, februari 06, 2006

20 januari 2006

ik ben vandaag niet naar school gegaan om mijn strijk te doen en dan meteen mijn koffer te nemen om de volgende vier dagen bij Paula te blijven slapen. Ze vertrekt dan ook op 24 januari terug naar Argentinië. Dat gaat raar worden als ze niet meer hier is, niemand die mee kan gaan naar Bangkok of eender welke plaats. Maar dat zijn problemen voor later, laten we genieten van die laatste dagen. En zo zat ik ’s avonds met mijn ouders in de auto op weg naar Paula, mijn ouders zouden daarna onmiddellijk doorgaan naar Bangkok om ik weet niet wat te doen, waarschijnlijk weer een stop bij de universiteit maken en daarna bij tesco Lotus om te winkelen, ik kon meegaan maar had er niet veel zin in en zie ook onmiddellijk dat ik naar Paula of beter gezegd som-o wou voorat zij naar Bangkok gingen. Wie weet wat ik heb gemist, maar daar denk ik nu niet aan.