donderdag, maart 02, 2006

2 maart 2006

zoals je kan zien kom ik niet meer zo regelmatig op het internet, en dat is omdat ik geen toegang meer tot internet heb buiten als ik op mijn fiets stap om dan een ritje van een halfuur te maken naar nakhon nayok city te maken, dat is wat ik vandaag heb ontdekt nadat ik de banden van de fiets heb moeten oppompen. ik dacht echt dat de rit langer ging zijn met tientallen honden die achter mij aan gingen komen, niets was daar dus van waar en als ik dat geweten had was ik hier al eerder gekomen, want hier in dit internetcafe gaat het internet verbazend snel, ik ben daar niet meer aan gewoon.
de afgelopen dagen werd ik echt zot, het enige wat ik kon doen was thuis zitten en wachten tot de dag over was. ik kon de muren wel oplopen. dat fietstochtje vandaag heeft mij dus goed gedaan.
er is thuis natuurlijk niet veel intressant gebeurt, maar er zijn nog steeds dingen die mij verbazen, zo lag mijn oma op een dag voor de deur van ons huis op de trappen te slapen, je kon haar door de venster van de living zien liggen het was echt een heel raar zicht.
ook is er iets mis met mijn airconditioning, het heeft een eigen euh... mind... gekregen (ja sorry mensen maar mijn nederlands is hier maar op een laag pitje, ik kan mij vaker engelse woorden herrinneren en ik begin zelfs in het engels te denken, dat komt er misschien van als je engelse boeken leest en alleen engelse tv ziet.) maar mijn airconditionning begint altijd op een bepaald uur en stopt rond 8uur in de morgen. en de tijd daar tussen krijg je die niet aangezet, een ramp! zeker als ik tot 9 zil blijven slapen, hetgene wat ik nu moet doen is om acht uur overschakelen op ventilator anders zou ik nog verdrinken in mijn bed van mijn eigen zweet, bij wijze van spreke natuurlijk.

ik ben er maar weer eens vandoor, ik ben nu namelijk aan het betalen om op het internet te zitten en dat heb ik nog nooit eerder moeten doen. wie weet hoeveel mij dat hier gaat kosten