dinsdag, april 11, 2006

11 april 2006

samen op de motor... nee nee deze keer ging het mij niet gebeuren, ik had muziek mee genomen op de motor zodat ik niet aan dat liedje kon denken. gisteren was er weer iets gebeurt dat hier te vertellen is. er was namelijk weer iemand bij ons thuis waar ik geen idee van had wie het was, maar haar naam was tjip, en ze was de hele tijd met Bo en Bank aan het babbelen, ik vermoed dat ze familie is van mijn moederskant.
maar goed ze hadden besloten om uit te gaan eten en tjip zou trakteren. we gingen thais barbequen in een restaurant waar je zoveel mag eten als je kunt. maar ook zolang dat je barbeaue nog brandt. onze ouders gingen niet mee, waarom weet ik niet. maar het eten was wel lekker, dus daar zat ik daar aan die tafel onder de sterren. ik verstond geen woord van alles wat ze daar aan het babbelen waren maar ik was toch naar de grote tv aan eht kijken die daar stond. daarna zijn we weer in de achterbak gesprongen en naar de avondmarkt gegaan daar was zoals altijd veel te zien, zoals die heerlijke lottie, maa rik had geen geld bij me dus was dat iets voor volgende keer, heeel spijtig.