zondag, mei 14, 2006

7 mei 2006

ik had dus al gezegd dat die familie weer hier was, wel daar is dus een reden voor. En die weet ik maar half, want er is blijkbaar iets gaande in het huis langs ons (mijn grootouders) met monniken heel veel eten en heel veel mensen. Mij is natuurlijk weer niets gezegd en toen ik opstond en overal mensen rondliepen wist ik dus helemaal niet meer waar ik was. het was zo druk! Overal waren mensen die ik niet kenden, er zat er eentje voor de tv alles te ontregelen met de afstandsbediening, hij wist niet hoe je dat Engelstalige kanaal afzetten. In de keuken liepen er ik weet niet hoeveel mensen rond… dit vond ik echt niet plezant, niet omdat er mensen zijn, maar omdat weer eens niemand mij vertelt heeft wat er ging gebeuren. Ik heb mij dus koppig heel de dag in mijn kamer verstopt af en toe naar onder gekomen om eten te vinden en drinken mee te nemen. Nu weet ik niet als het onweer er voor gezorgd heeft dat iedereen weg ging of dat het gewoon tijd was om naar huis te gaan, wat het ook mag zijn, dat onweer was er eentje dat ik nooit vergeet, bij iedere donderslag beefde mijn bed.