zondag, mei 14, 2006

8 mei 2006

ze zeggen mij hier alles altijd op de laatste seconde, en dat ben ik echt beu aan het worden. als mijn vader de auto al heeft klaarstaan om te vertrekken zeggen ze mij dat we naar een verjaardagsfeestje gingen, dus ik kleed mij snel om in van mijn binnenshuiskleren naar mijn uithethuiskleren terwijl iedereen al in de auto zit.
Er was dus een leuk verjaardagsfeestje vandaag, ergens een kind van een collega van mijn mama. En zoals altijd zat iedereen in de tuin met kleine snacks zoals kleine kippenbilletjes… maar toen wij aankwamen waren de mannen al vershrikkelijk zat. negeren dacht ik. Maar dat ging niet meer toen er één wou dat ik hem engelse les gaf. Het was hilarisch om zatte mannen tenglisch te horen spreken. Zo wou er een zeggen i love you, maar hij kan de v niet uitspreken en verplaatst dit met een b. het was echt grappig maar op den duur begon het mij wel te vervelen omdat ze altijd hetzelfde zeiden.