zondag, mei 14, 2006

9 mei 2006

de dag ging weer zijn normale gangetje totdat bank plots vroeg of ik mee wou met bo Tjip (vriend van de familie) en hem naar de videotheek op de brommer. Alles is beter dan thuis zitten, daarom vertrokken we met twee brommetjes voor de rit. Alles ging goed, totdat we Tjip en Bo uit het oog waren verloren, maar we gingen toch verder omdat we ze wel op de afgesproken plaats terug zouden zien. dus niet… ik had mijn vijf films al uit gekozen en betaalt en bank en ik wouden juist terug vertrekken toen ze eindelijk aankwamen. ik heb er geen idee van waar ze uitgehangen hadden maar het gevolg was dat ze hun films nog moesten uitkiezen en wij langer daar bleven met de kans dat het zou regenen als we terug naar huis gingen. Maar, ik heb weer eens iets nieuws om te zien, films.
Maar het verhaal is nog niet gedaan, op de weg terug, het laatste stukje zaten bo ik en Bank op de brommer en het was al donker. Niet echt plezant von dik het, vooral niet toen er een auto van de andere richting aankwam die niet eens opzij ging en op het midden van de weg bleef rijden, een paar centimeter meer naar links en mijn arm was minder dan gewoon blauw, hij was namelijk met zijn spiegel tegen mijn arm gereden, mijn arm is nog helemaal heel, zijn spiegel niet meer. Dat komt ervan als je zo egoistis rijdt.