zondag, juli 24, 2005

22 juli 2005

ook vandaag was het weer eens vroeg opstaan, we waren op weg naar zee. Maar er was nog een tussenstop om die vriendin weer op te halen, ze ging mee met haar twee kinderen. Ik denk dat ik gewoon aan die persoon moet gaan wennen, maar ik moet haar echt niet.
De zee was niet zoals ik verwacht had, er lag overal vuilnis in, jakkes, ik denk dat dit een zee was waar geen enkele westerse toerist naar toekwam alleen thaien. Ik ben uiteindelijk toch in het zoute water gesprongen nadat ik mij had omgekleed van mijn bruin rokje naar een fluogroene korte broek. Iets dat je hier overal ziet en dat iedere leeftijd kan dragen.
We hebben nog met een binnenband van een traktor gespeeld en hebben ook op zo’n bananenboot gezeten. Hierop zitten is wel leuk en eraf vallen ook wel, maar er dan weer opkruipen minder. We zijn er twee keer terug moeten opkruipen ik drie keer omdat ik er eindelijk terug opzat en toen er van de andere kant terug afgleed. J