dinsdag, augustus 09, 2005

9 augustus 2005

voor ik begin, ik heb eindelijk al de kaartjes opgehangen die ik van iedereen had gekregen voor ik vertrok, nu ben ik helemaal gesetteld.
er was weer sport, sport en sport op school, maar eerst ben ik gaan kijken hoe Iman bekers aan het poetsen is J Ze zei iets van bekers klaarmaken en als ik mee wou gaan, ik ben da ook meegegaan en toen waren we in een kamer waar zeker zo’n vijftig verschillende bekers stonden, met natuurlijk heel veel stof op, die hebben zei ook zuiver gemaakt, en ik heb gekeken en een foto gemaakt. J die zal ik ook op de site zetten.
En toen zijn we sport gaan kijken, maar eerst heb ik zelf een sport geprobeerd. Ik heb er geen idee van hoe de naam ervan is, maar het was een soort van volleybal zonder je handen te gebruiken en met een houten balletje met gaten in. Niet simpel alleszins. En toen ben ik met Titi gaan supporteren voor de rode meiden in een volleybalmatch tegen geel. Het was de ploeg van Tinkelbell en haar vrienden van mateoom 5, echte plezante en superzotte meiden. En ze hebben gewonnen met een schitterend spel.
Toen zijn Jimmy, ik en leerkracht muziek (ik ken bijna zijn naam, het is iets met een oo) weer gaan uiteten, deze keer was het niet patsie ieuw, maar fried rice whit seafood. J was wel lekker. En toen we terug waren hebben we nog naar de voetbal gekeken, het was de gele ploeg (die van gisteren) tegen mijn blauwe ploeg. En de gele hadden gewonnen, vond ik niet erg, want daar zaten de plezantste mensen in J maar dat ga ik daar niet zeggen omdat ik een bij het blauwe team hoor. Dus ssssst.
In de namiddag is er niet veel meer gebeurt, ik ben nog met Jimmy naar meisjes geweest die een Thaise dans waren aan het instuderen, ik moet zeggen, het is plezant om te zien als het maar niet te lang duurt, maar om het zelf te doen is maar niks. Het is veel te kalm en er gebeurt niet veel in. Dus niets voor mij. Dit was in de meeting hall, en daar waren ze ook badminton aan het spelen, en dat had meer mijn aandacht, uiteindelijk zijn Jimmy en ik badminton tegen twee jongens gaan spelen, maar Jimmy had al rap gedaan, ik heb zeker nog een uur gespeeld, en steeds tegen iemand anders, maar je kent mij, enige lichaamsbeweging, en ik heb een knalrode kop, dus vroegen ze mij al rap als ik Som-t am had gegeten, een heel pikant Thais gerecht, ik heb hun dan maar rap doen zwijgen door hun te verslaan in badminton J