zondag, september 04, 2005

2 september 2005

er was weer een beetje meer kleur op school, want op vrijdag draagt niemand z’n schooluniform, ze dragen allemaal hun sportkleding met zijn kleur van de sportweek, Blauw,rood of geel.
Op 15 september is er dus een soort van jury op school om de school te beoordelen voor een wedstrijd waar de school heel veel geld kan winnen van de regering. En omdat die jury komt is iedereen zich al een hele tijd aan het voorbereiden. Al van de dag dat ik hier aankwam zijn ze grote verbouwingswerken aan het doen op school, tegels leggen in lokalen, muren bijbouwen. Dat zijn de grote werken, maar ook de leerlingen moeten iets doen, ze zijn hier de laatste tijd dus heel veel borden aan het maken met allerhande informatie op. Zoals ook vandaag, mateoom vijf heeft een bord gemaakt, en ik heb geholpen. Was wel plezant om eens iets te doen zonder te hoeven na te denken. En toen ik daar mee klaar was het alweer middag. In de namiddag ben ik weer naar de bib geweest om eens te weten te komen wat er gaande is in de wereld. Wat ben ik blij dat er zoiets als internet bestaat, als dat er niet was zou ik niet weten dat er 8000 leerkrachten in België mogen gaan stempelen, dat Katerina voor rellen zorgt… het Thaise nieuws is dus niets waard, ook al zou ik het verstaan, alles gaat over Thailand. Ze hebben hier niet éné keer vermeld dat er weer een natuurramp is geweest in Amerika. Wel weet ik dat de koningin weer eens diploma’s heeft mogen uitdelen.
In de namiddag was er nog een les Thai en toen was er sport. Volleybal… alweer. Ik ben er moet ik zelf zeggen wel beter in het aan het worden. Dat heb ik nog gedaan totdat ik naar huis kon gaan, op het laatste zat ik nog volleybal te spelen met drie meisjes van mijn klas die zo lief waren om nog even op school te blijven om mij gezelschap te houden.
En deze avond, misschien een minuut of twintig geleden heb ik de slechtste film ooit gezien. Het was een dvd die ze hier hadden, mijn familie is erg goed in de slechtste film ooit te vinden en dan ook nog te kopen want dit was niet de eerste keer dat ik hier een enorm slechte film zag. Het was iets met heksen en zwarte magie en lelijke gezichten. Echt een heel stomme en slechte film.
Maar nu ben ik er vandoor want morgen moet ik er weer om 6uit. Ik ga naar Bangkok met jimmy voor een film en meer… . yes