woensdag, december 14, 2005

13 december 2005

gisteren hebben ze mij gezegd dat ik niet naar school moest vandaag, een reden heb ik niet kunnen vertalen. En zij moesten vroeg in de morgen ook weer ergens naar toe. Die reden heb ik ook niet kunnen vertalen, maar dan denk ik, misschien moet ik niet naar school omdat zij ergens naar toe gaan. dat zal het dan ook wel geweest zijn. heel erg vind ik dat niet. het was weer een dag met het huis helemaal voor mij alleen.
Om 4.54H toen ik nog heerlijk in mijn bedje lag te snurken waren zij vertrokken, en dat weet ik omdat ze mij op dat uur hebben wakker geschreeuwd omdat ze de sleutel waren vergeten van de deur en nog iets moesten nemen binnen en de deur al op slot was. ik dus met een slaapkop naar beneden om even die deur open te doen. het is heel raar om zo wakker te worden, ik lag namelijk in mijn bed hoorde iemand roepen phi Boa! Deed zonder na te denken mijn slaapkamer deur open en zag niets maar er die persoon bleef nog steeds roepen. Ik wist even niet wat te denken en toen viel de gedachten binnen om mijn raam open te doen, echt heel raar om zo wakker te worden.