vrijdag, december 23, 2005

21 december 2005

gisteren is mij gezegd geweest dat ik weer niet naar school moest, ze gingen weer naar bangkok om een of andere Duitse reden. ik ben dan gisteren ook heeeel laat gaan slapen, eigenlijk moet ik zeggen dat ik vandaag heeeel vroeg ben gaan slapen. ik had wat dvd's gekeken en mijn site wat geupdate en om half vier in de morgen had ik eindelijk besloten om maar te gaan slapen, dat was dezelfde tijd dat mijn ouders weer gingen opstaan om te vertrekken.
ik ben natuurlijk weer op een niet normaal uur opgestaan, maar niemand weet dit omdat ik helemaal alleen thuis was, en daar kan ik van genieten! ik heb natuurlijk weer niet veel nuttigs gedaan, maar nuttiger dan anders, ik heb namelijk een hele grote kerstman moeten tekenen voor op school te kunnen gebruiken.
in de avond stond mijn broer plots met een postpakket voor mij. van wie zou dat zijn? het was van andrea en Valentin. mijn oom en tante, MERCIEKES!!!! het is heel leuk om pakjes te krijgen hier, vooral de onverwachtse.