dinsdag, december 20, 2005

16 december 2005

vrijdag, school! veel is er op school niet gebeurt, de meeste actie heeft in de avond plaats gevonden. Ik dacht dat het weer een gewoon eindeweeks avondje ( hoe moet ik het anders noemen) ging worden, maar het was anders verlopen, we gingen namelijk uit eten, op die straat met kraampjes. En in de afgelopen maanden is die straat met kraampjes uitgegroeid tot een avondmarkt. Je kan er nu namelijk meer kopen dan eten. Ik heb mij dan ook weer nieuwe oorbellen gekocht, ik ben hier een hele voorraad aan het inslaan, zou je niet hetzelfde doen voor 20 euro cent per paar? Ik heb kip met rijst gegeten, maar deze keer niet bij het kraampje waar we normaal gingen want die waren uitverkocht, het gevolg was dat het niet zo smakelijk, want de saus die ik al helemaal over mijn kip en rijst had gegoten smaakte naar plastiek. Jakkie. Maar heel die smaak heb ik later doorgespoeld met ijskoude chocolademelk met snoepjes in, ik ben er verzot op. Een heel dik rietje waarmee je Choco met ijs en zo van die jellyachtige glibberige ronde bolletjes kunt opslurpen.
En na het avondeten gingen we nog verder een collega van mijn moeder om… hé, … vier grote ketels te halen. Wat gingen ze daar mee doen. en toen zeiden ze dat er hier morgen een feest was, ok, maar wat hebben die ketels daar mee te maken?