dinsdag, december 20, 2005

19 december 2005

het was weer een rustig dagje thuis. Het begint echt een slechte gewoonte van mij te worden om niet naar school te gaan. ik weet wel dat het zo niet kan gaan, maar als ik ’s morgens zo in mijn lekker bedje lig en de wekker hoor afgaan denk ik daar anders over. Maar als ik dan weer een paar uur later wakker word beloof ik mijzelf keer op keer dat dit de laatste keer was.
vandaag heb ik mijn was ingehaald, en gewoon niet veel gedaan, nog een beetje met mijn ipod gepruld, leuk ding hoor maar veel te ingewikkeld om het ineens te kennen, maar dat zal wel gewoon aan mij liggen.
In de avond was weer iedereen thuis, mijn moeder had zelfs haar haren geknipt, en het was LELIJK maar dat heb ik haar natuurlijk niet gezegd. Mijn broer vond het anders wel mooi, maar dat zij hij misschien alleen maar om iets te zeggen. :-p we zullen er maar aan moeten wennen.