maandag, februari 06, 2006

21 januari 2006

Paula en ik gingen vandaag naar JJ, die heeeeel grote markt waar je zowat alles kunt kopen, en waar er ook veel te veel toeristen rondlopen. We zijn van her naar der gelopen, hebben van alles en nog wat gekocht, en dat allemaal in drie uurtjes. We hadden eigenlijk gepland om hier langer te blijven, dat we om zes uur ’s morgens zouden vertrekken met Paula haar familie, maar om één of andere reden zijn we pas om negen uur vertrokken dat onze tijd aar heel kort maakten, we zijn ook rap moeten doorgaan naar het shoppingcenter Future omdat daar Benny van Duitsland (kennis van Paula, ook van wave 1) op ons aan het wachten was. we hebben ons winkelen daar dan ook verder gezet en hebben daar ven her naar der gelopen en alles en nog wat gekocht, het enige verschil was dat we nu een beer van een kerel achter ons aan hadden lopen, Benny is jonger dan mij, maar hij is twee koppen groter. Anna van Duitsland ging ons ook ergens vergezellen, en dat deed ze ook. Ik liep door de winkel en plots hoorde ik mijn naam, Sanne Sanne, ik keek dan ook raar op toen mijn naam op een goede manier uitgesproken werd. Onze tijd begon te slinken en Paula werd meer zenuwachtig omdat ze nog niet alles had en niet dacht nog eens te kunnen winkelen in Thailand, we hebben dan afgesproken om een bepaald uur op een bepaalde plaats. En dat was goed, ik ben nog rap bij de boeken gaan kijken, heb wat gegeten en toen was het weer tijd, dus we vertrokken terug naar huis, maar Paula was daar niet blij mee, ze had nog lang niet alles wat ze moest hebben.
Bij Paula haar thuis bleek dat we ook daar zouden slapen en niet in de kleine huisjes die haar ouders pas geleden hebben laten bouwen. Anna en ik waren daar niet echt blij mee en hebben Paula toen omgepraat om haar ouders ervan te overtuigen dat we daar konden slapen. En met succes want even later waren we op weg naar de huisjes, ieder kreeg zijn eigen huisje van zes vierkante meter met een nog kleinere badkamer met douche. Maar het was nog lang geen tijd om te slapen, we hadden een hele hoop films en iedereen kwam dan ook naar mijn huisje om die op mijn laptop te kijken. en met deze filmavond is de dag afgelopen. En is iedereen naar zijn eigen huisje gegaan buiten Paula die gewoon in mijn bed was blijven liggen. Ze wou niet alleen slapen was haar antwoord.