maandag, februari 06, 2006

22 januari 2006

er ging niet echt iets gebeuren vandaag, Paula ging verder met het inpakken van haar babage en Anna ging terug naar haar huis. Benny lag ’s morgens nog in zijn bed en ik besloot om gewoon hier bij de kleine huisjes te blijven met hem en dat Anna en Paula naar Paula haar thuis ging. En dat is gebeurt, het was dan voor mij een hele luie dag met Benny. We hebben gewoon zitten praten, er was niet veel anders te doen. eerst dacht ik dat het een ramp ging zijn, Benny is namelijk niet de persoon die waarmee ik zou babbelen in Belgie, ik zou hem eerder mijden maar als je wat tijd met hem doorbrengt kan je door dat stoere macho gedoe heen zien en merk je op dat hij eigenlijk slim en zorgzaam is en weet wat hij wil. Toch raar hoe sommige mensen je zo kunnen verbazen.
we hadden de hele dag niets gegeten en toen Paula eindelijk terug was waren we daar blij om omdat zij het eten mee had. Een heerlijke salade met een saus die je alleen hier krijgt. We zijn de rest van de dag en avond in het open huisje op het water blijven zitten, en Paula en ik wouden er ook blijven slapen maar toen dat muggenspul op was, was het niet meer te doen, mijn vingers waren zo dik van de muggenbeten in een half uur dat ik na een tijd heb gezegd dat ik naar binnen ging, Paula is zonder commentaar mij haf slapend gevolgd.