maandag, februari 06, 2006

29 januari 2006

er was vandaag weer een feestje, geen idee waarom en de rest van de dag en avond zou ik het ook niet te weten komen, ik weet het nog steeds niet waarom dat feestje er was. nu feestje kan je het niet echt noemen, het was meer eten en wegwezen. Het was in een huis heel dicht bij die hele grote dam, daar hebben we dus het eten gegeten waar mijn moeder de hele dag aan had gewerkt, gewacht en weer terug weggegaan. Er was niet eens muziek, wat maakt de muziek uit, we hebben op de grond gegeten, er waren geen tafels en stoelen want daar stond het eten op. Heel raar dus. In de avond zijn we dus weer terug weggegaan, en zo langs die witte dam rijden in de nacht terwijl je achterin de pick-up zit geeft een geweldig zicht. Het was precies als die muur ging omvallen. Het was eigenlijk ook niet warm achter in die pick-up, eigenlijk zelfs koud, maar ik weiger te laten merken dat het koud is, ik ben nog steeds in Thailand! Overdag heb ik dan ook helemaal geen last van de kou, ik voel het zelfs weer warmer worden, de winter loopt vermoed ik op z’n einde.