vrijdag, maart 10, 2006

10 maart 2006

ik weet niet wat er ineens met het schitterend weer is gebeurt, maar de laatste twee dagen zijn er verschillende stortbuien met een oorverdovend onweer op ons dak terecht gekomen. wel het is eens een afwisseling, dat is zeker. maar het gevolg van dit is wel dat al de luiken dicht zijn en het stikke donker is in het huis. leuk is anders.
ook is er nog een pakje van thuis aangekomen, het had de laatste afleveringen van flikken, ik heb ze dezelfde dag nog allemaal bekeken en het was 3uur toen ik eindelijk in mijn bed kroop om te gaan slapen.
vandaag zit ik niet in het internetcafe, ik zit op dit moment in bangkok bij mensen die ik niet ken, ze spreken wel vloeiend engels. maar hier is het verhaal dus waarom ik hier zit, ik had eens een telefoontje gehad van afs, ze vroegen mij als ik geintreseert was in een kamp, ze zouden mij meer informatie sturen via de fax, maar de fax staat op school en moest mijn vader dus vertrouwen dat hij die fax voor mij zou meenemen.
ik heb die fax nooit gezien. maar gisteren zeiden ze dat ik voor tien dagen op een kamp zou gaan. huh? ze zeiden dat ik de 13 zou vertrekken. ok. maar vandaag kwam mijn broer van school thuis (om twee uur) en dropte de bom op mij dat ik om drie uur zou vertrekken naar bangkok naar het kamp. HUH?
we zijn toen ook in de auto gestapt en ergens voor een restaurant moest ik van auto wisselen. met die mensen ben ik dan nog ergens gaan eten, het was de beste pasta die ik ooit hier in thailand heb gegeten, en het kon helemaal niet meer stuk toen ik als dessert een chocolademouse cake kreeg die naar echte chocholade smaakte.
dus nu zit ik hier op de slaapkamer van mijn tijdelijke 24jarige gastzus in een huis zo groot. ze hebben hier twee bedienden, de kamer hier heeft een eigen badkamer ultranieuwe computer met internet, ze hebben hier drie verschillende wagens allemaal mercedes, kort gezegd, het zijn hier mensen met geld, veeeeel geld. en naar wat ze mij hebben vertelt gaan we veel doen in de tijd dat ik hier ben, morgen gaan we bijvoorbeeld al naar zee. LEUK!