dinsdag, mei 02, 2006

26 april 2006

ik heb overlaatst aan mijn ouders uitgelegd gekregen dat ik morgen naar de nieuwe luchthaven wou gaan met AFS. Hier in Thailand gaat binnekort een nieuwe luchthaven open, dat zal de grootste in Thailand zijn. maar voor ze die openen hebben ze een boel mensen uitgenodigd om te die luchthaven te bewonderen, en AFS was een van de verenigen. Maar toen ik eindelijk had uitgelegd dat ik dit wou doen aan mijn ouders zeggen ze mij plots dat we naar Phuket gaan. ik ben benieuwd als het ook door gaat gaan.
voor de rest weet ik niet meer als die toekhé nog altijd in het huis zit of niet, eergisteren is er een poging geweest door bank en mijn moeder om dat beest te vangen toen het achter de deur zat, mijn moeder had een handdoek vast met een stok en mijn broer stond op een afstand klaar om weg te rennen, het beest is ontsnapt en achter een kast gekropen dus ik vermoed dat het nog steeds in het huis is.
we zijn ook nog eens gaan winkelen in de Lotus, het werd tijd want er was letterlijk niets meer te vinden in het huis, zelfs de pot suiker was leeg. Nu veel is er ook niet toen we terug thuiskamen van de winkel, de suikerpot is terug vol mijn broer en zus hebben een nieuw schooluniform. Want dat wordt nu overal weer verkocht, schoolspullen. Dat kan alleen mar betekenen dat de school binnenkort weer gaat beginnen. Daar heb ik eerlijk gezegd niet veel zin in hier. Laten we dat maar in belgie doen.