woensdag, september 07, 2005

7 september 2005

woensdag, we zitten weer eens in het midden van de schoolweek. En vandaag had ik het geluk weer om de enorm saaie ochtendceremonie niet mee te maken, maar ik moet wel zeggen dat ze plezanter worden omdat ik nu bij de mensen van mateoom vijf zit, plezier gegarandeerd dus. Maar waarom waren we vandaag weer eens te laat op school? we hebben Bank en Bow ook naar school gebracht, omdat het een beetje druppelde, en hun school ligt helemaal in de andere richting.
Er was iemand van mateoom vijf die een hoepel mee had naar school, ik wist niet dat je zoveel plezier kon maken met een stomme hoepel, ik ga hier niet in het lang en in het breed uitleggen wat we er allemaal mee gedaan hebben, want het is echt te stom om waar te zijn. maar laten we maar zeggen dat het gebrek aan andere dingen om mij mee te amuseren ik het klassieke speelgoed hervonden heb. (is dat wel een woord hervonden? Mijn Nederlands is serieus aan het nalaten, mijn Thai daarentegen is beter aan het worden, ik weet hoe je lui zegt in het Thai, tot grote spijt van Jimmy, het is trouwens kiek-tjet)
En nadat we bijna plat lagen van het lachen en alle omstaanders raar hebben laten opkijken werd ik naar de sporthal meegesleurd, daar stond zo de halve school te wachten op twee mensen die gingen vechten. Joepie? Ze zeiden nog tegen mij, als er een leerkracht komt moet je zo hard mogelijk wegrennen, Maar er is niets gebeurt. Blijkbaar tot grote teleurstelling van velen. En het was woensdag dus stond er sport op het schema, eerst volleybal, en toen mijn ploeg bijna was verloren en rondjes moest gaan lopen was er iets gaande op school zodat iedereen gelukkig de match was vergeten. Er waren blijkbaar studenten van een andere school bij ons op school om iemand slaag te geven, ze zijn rap weggelopen maar de leerkracht lo was sneller op zijn brommertje en heeft ze nog kunnen pakken. En dat is zowat alle informatie die ik heb meegekregen van heel dat gedoe, ik was ondertussen basketbal aan het spelen terwijl mijn klasgenoten nog waren aan het napraten over deze gebeurtenis. Hebben ze hun gevecht toch nog gehad. Het was dus al bij al een gewelddadige dag, want toen ik nog in de sportzaal zat was er een jongen tegen mij aan het praten over zijn vriendin, en die vriendin kwam af en heeft hem toen een harde klap in zijn gezicht gegeven, geen idee waarom ze dat doet, ik denk dat die helemaal geen engels verstond en dacht dat die jong slecht over haar aan het spreken was. het was echt een rare dag vandaag, als ik dat zo terug lees.
Maar goed, toen we eindelijk (want er was weer een vergadering) naar huis vertrokken kreeg mijn vader plots telefoon, Bank en bow vergeten van school te halen!! Wij dus terug omgedraaid en mijn broertje en zusje van school gehaald. Nu was mijn zo rare dag helemaal compleet.
Ik heb ook nog met Paula gechat gehad, ze gaat ook naar een englisch camp in het weekend,en even later bleek het ook nog hetzelfde te zijn!!! yes